Till salu:)

Nu lägger jag upp lite jag har till salu:) tog inte allt så jag kan lägga upp
lite då och då när jag har saker till salu:)

är du intreserad? maila på [email protected]


hönät 10 kr + frakt

pessoabett oanvändt nästan säker på att de är 11.5 40 kr+frakt

grått hoppsschabrak med blå och guldkant 25 kr+ frakt


vinrött hoppschabrak (ej tvättat på bilden) ska göra de.. 25 kr+ frakt

ljusblått allround schabrak, ska tvätta det. 50 kr+frakt


sport soft gel pad man lägger under sadeln, lite sönder där fram men påverkar inte funktionen alls. såld


fårskinnspadd storlek FULL 150 kr + frakt såld

coolt tyskträns cob 70 kr+ frakt

guldschabrak ponny knappt användt 80 kr + frakt

gult schabrak cob  30 kr + frakt  användt 4 ggr

kavalkadehjälm blå mycket bra skick strl 57 200 kr + frakt


Kommentarer
Postat av: Nadja

Har också Kavalkade-hjälm, fast min är svart ^^

2010-10-27 @ 20:21:55
URL: http://nadjahjertaponnisar.bloggplatsen.se/
Postat av: amanda

Hehe har du kvar fårskinspadden?? (A)<3

2010-10-30 @ 13:35:19
URL: http://amandaaroth.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0