tjena:)

Vad roligt att  jag har läsare i alla olika län och städer:D häftigt:)

Idag när vi red i skolan red jag batman igen:) en häst sominte går med såp mycket alls på ridskolan.. den är väldigt tunn och omusklad och inte så välriden precis.. men vi jobbar på det.. han lär jag mig något på iallafall:D jätte kul fatiskt..
Idag så red vi fram i jokey läder!! i trav... red lätt och tog upp och sen i galopp.. sen när vi fick ta stigbyglarna igen så domna min högerfot heeeelt bort!! kände den inte någonting!!! jätte läskigt.. men det gick bra att hoppa iallafall.. fast red inte alls så bra.. var sjukt skumt.
sen åkte jag hem och skulle hoppträna jalle.. och utan att ens ha gjort ngt så domna foten bort och det gjorde jätte ont.. sjukt läskigt ..kunde inte hålla om med högerskänkel någonting för jag kände den ju ens inte. men han va duktig endå:) träna konstiga räcken och kombination med oxer in räcke ut:) kommer film!
imorgn blire praktik:)


Kommentarer
Postat av: Nadja

Uhh, läskigt med foten!

2010-10-18 @ 20:45:41
URL: http://nadjahjertaponnisar.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0