Idag

Igår regna de massor när jag och siss red... idag var han snäll!! min prins:)<3 .. kvällen blev väl en mysfredag med mig själv. Idag känner jag för att rida till banan och träna lydnad och markarbeta med små hinder:)
Det är sånt man ska göra oftare än vad man gör :) 
Är ju på praktik hos  Roine nu och 3 dagar nu i veckan har han ''hoppat''
(har ju 9 hästar) och inte ett språng har varit över 90 cm.. hästarna kan redan hoppa.. utan han tränar bara på de man egentligen inte vill men som måste göras;)

Så idag känner jag för att vara lite duktig:)

fast egentligen skulle ajg vilja ha jalle lite mer olydig haha:D han är nästan för lydig:D så fort ja gasar lite så lyssnar han direkt och sen när ja tar en liten förhållning så gör han den alldels för bra.:) Han är väldigt mjuk och gör de rörelser jag ber honom om... jag ska inte klaga.. jag ska ta vara på den underbara hästen jag har<3


Föresten:) så har jag gjort en hemsida om att ja kan fotografera på endel tävlingar:) när jag ändå hänger med mellis och linn när de tävlar och inte jag tävlar kan man ju lika gärna ta med kameran och tjäna en slant;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0