Om jag var miljonär..

Var inne på en av de bästa kompisarnas blogg   ---->    www.terika.blogg.se   <-----     och då hade hon lagt in ett par jätte fina stigbyglar.. självklart gick jag in på sidan och fastna där ett tag!!! har hittat massssaaa jag vill ha:D men lägger in lite så inte bloggen blir full av för dyra grejer :)
Deennna tror jag skulle vara bra för min häst som är väldigt kännslig för stela magplattor: )
Dom här pannbanden är lite charmiga!  ska jag vara ärlig så är jag nästan lite trött på de vanliga silvriga swarowskipannbanden, observera att jag skrev nästan, men det är troligen för att jag inte har råd med ett själv.. haha
GULDIGAGULDIAGULDIGA:D KOMMER ALLTID VARA LIKA SNYGGT! SKULLE VERKLIGEN KUNNA LÄGGA PENGAR PÅ DEM:)
sköna,snygga,DYRA!
så cool, fast jag tror mormor skulle kunna göra en lika snygg , om inte snyggare!
Sist men inte mins! ÄRLIGT så är de de snyggaste ridstövlarna genom tiderna! så snygga!
vilket drömlinlägg....

Kommentarer
Postat av: Linn Engelmark

tack för länkningen babyyyyyyyyyyyyy ;)

2010-09-19 @ 18:15:19
URL: http://terika.blogg.se/
Postat av: Vendela

säg vad allting kostar:)

2010-09-22 @ 20:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0