Hårt konditionspass

Idag red jag ut jalle på gärdet och red runt där.. trava & galoppera i 20 min utan att skritta.. han var jätte fin och jag försökte få honom att slappna av, sen när han var jätte trött så börja han streta emot och blev jätte istadig för han var såtrött.. så stanna han och ställde sig lite och nästan välte över.. sparka på honom och galoppera några varv till så att han itne vann sen trava av honom lång och låg.. kan förstå att han blev lite istadig för han fick värsta passet, han var också lite stel idag.. så linnementa hela bakbenen/låren och rumpan och sen frambenen upp till bogen. och så stretchde jag honom:) imorn får jag se vad jag gör...

På praktiken idag, hade ja otur, tre tappskor och ett varmt,svullet ömmande ben. så red sophia och longera bianca. sofia var rätt rolig att rida men man dog i benen efter 5/10 minuter..
nu ska jag sova, för innerlåret verker , en blodåder som spräckts. ajaj, och ryggen gör ont.


lite suddig och utdragen bild men,.. fiiina bakben:)
älskar dig baby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0