Jag och hästarna!

fyfan vad jag älskar hästar! och stallet:) det är  det bäst som fiiinnns!! har vart där hela dagarna nu på lovet.. finns inget underbarare:) igår red jalle och ja ut en långtur på 1,5 timma. han gjorde inte ngting! eller jo tre bocksprång när vi skulle galoppera på gärdet. men det är ok.!!
Det var iaf underbar!:)älskade älskade jale:)

på kvällen grilla ja med totte, martin, linus, erik och hmm två till, glömt namnen..
(har ni tänkt på en grej?  när man skakar hand och säger vad ´man heter så lyssna man inte ngting,, 1 min efter bah va hette han nu igen ?)
sen vare lite små mys hos martin och de kom två till, och sebbe, och linn och sofie:) sen gick dom ner till krogen men ja och sofie stanna hemma hos mig och såg på film ist:) funka det också!!

nu blir det stallet:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0