tävlingen


Gick bra!:D
första tävlingen på ett halvår som sagt.. ville bara ha två rundor. men fick också med mig två rossetter:D


Lätt C: ställde han sigoch ville inte in på banan och va dum, så mamma fick leda in han och sen i grunden så stanna han på minsta räcket vid utgången och ställde sig så alla trode ja skulle välta över. red om och red hela banan felfritt
alltså 4 fel

va jätte arg och besviken.. fan kunde klämmt över han och varför stanna haan:( hur fan ska de gå i 1m då..

LB:då gick det bra! han hör hemma i de litte högre höjderna. han flög som en katt.. dock kom vi alldeles för nära och lite flackt på ett plank och rev:( men det vara bara 3-4 nollor tror jag och 32 st startande.
men han var jätte fin!
det var ju stilbedömning med. hade hört massa skit om dommaren, att hon itne gilla heta hästar och bla bla..

jag tyckte hon var konstig!!!
jag fick 55 poäng förra veckan när jag hoppa stilbedömning.
nu fick jag 49.5 fick 50.5 först men sen tog dom bort ett poäng:s helt fel, har överklagat för de räknat fel.
men de är ja nöjd över för att de var inte den bästa stilbedömningsrundan jag ridit iaf.. men fick ju 2 avdrag med.


Fick en vit och gul rosset:D

är nöjd med min prins ändå<33 placering hit placering dit. huvudsaken är att det gick bra och det gjorde det., men sen var de ju lite störande också. men det var inte bara jag som hade problem med stildommaren.
min kompis red hur bra vägar, snyggt och bra tempo och allt sen fick en som red som en kratta och slaffsigt mer poäng.  ajah.. håller med er som varnade mig för henne:)


rörigt inlägg. men ajah!! så var det idag iaf !! är jätte nöjd med min prins två placeringar på första tävlingen:)<3 nästa tävling är i vinåger 1m 110 :)

lägger in film senare!

en bild i lätt c ;)

lc;)

Har kommit på att vi nog aldrig ska tävla lätt c mer.. då han gå bättre i de högre klasserna.

men de var ändå bra som en liten mjukstart:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0