tjohej

Idag så red jag på banan,.. och hoppa en liten bana! har itne ridit jalle på 3 dagar för han tappt en sko..såå hoppa bara lite! han var jätte fin och inte så galen .. men lite springig.:O han drar mot hindrena i bland med mitt vanliga tredelade bett!! haha sen sa aj till honom och hoppa en bana på 1m/110 bara för att känna lite.. felritt och bra. så där sluta ja.. känns bra inför helgen. för då ska jag tävla!!!:D och inte vilken tävling somhelltst!!
Jalle och ja ska starta vår andra LC:D!!!hihi:) 

Här går vi inte uppåt i klassrna.. här går vi ner;) nej men tänkte inte hoppa de först men ville åka och hoppa 1m i söderköping . tycker om deras stora bana och det är ju första tävlingen iår! och när vi väl åker dit , varför inte hoppa en liten framhoppningsklass ?? ... höjden spelar ingen roll ändå. han kan hoppa 130 utan probbe men det är rutinen som fattas.. får hoppas på att han itne blirnonchanlant iaf!!

Måste köpa ett nytt tredelat gummi bett så ja kan börja rida på de igen, då gårhan som bäst..


Mina mål inför tävlingen:
Lc: 0+4 fel.. gärna 0+0 men är nöjd  om ja får ngt fel i omhoppningen... ska iaf försöka va felri!
Lb: En fin runda, stilbedömmning MHCP ..
gärna 0 fel..

Men jag tänker såhär.. det är itne felen som gör en bra runda eller itne..

även om man hoppat en bana och fått 8 -12 fel.. kan rundan ha kännts super!
medans man kanske vinner men rundan känndes piss?

så mitt mål är: Att få så bra rundor som möjligt:D

en liten hoppelihoppbild från idag..


en bild på när han AXELERAR OCKSÅ;
SKJUTER IFRÅN--


tycker om våra långa hinderstöd..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0