uteritt

Idag red jag ut med linn och sofie, vi tog arabrundan!! jalle va faktiskt rätt fin och lugn :) men sen ville sofie se när vi galoppera snabbt så linn och jag tog två rejs på gärdet.. och fyfan säger ja bara... jalle är så snabb som blixten, ni kan inte tänka er! även fast ja starta ´galopperandes stillaståendet och terika kom bakom i lite galopp i starten så drar jalle ifrån som ett spjut, fast denna gång hängde terika på jämsides en bit! men sen distraherade ju amiral terran haha. men på hemvägen sprang jalle som en blådåre och ifrån de stora fullblodet(terran, som inte fattar vad tävla igalopp är haha), somen liten vessla!!!häftig kännsla faktiskt , att han kan va så snabb fast han är så liten.. måset starta galopp med honom!  de roliga är med att ja bara släpper tyglarna och sitter där, inte sparkar på eller ngting.. undra hur snabbt de skulle gå då haha, den där ponnyn har inget stopp!!!:D
älskade jalle:)

Men sen skritta vi hem och jalle och terika va extra nöjda och skritta av avslappnat sista biten, tror de va skönt för dem att släppa de sista  spännignarna!:D

sen mös jag med ella en liten stund, älskar verkligen vårt lilla föl<3<3<3<3världens bästa:) älskar jalle och sina och sessi också , de är me bäst<3

<3

mitt lilla fulblod:) han har ju de i sig , rätt mycket:)<3


Kommentarer
Postat av: EMMAS

fina hästar & fin blogg =)

2011-04-29 @ 14:23:33
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: amanda

tack :)

2011-04-29 @ 18:05:42
URL: http://giles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0