wie

har npog världens bästa ponny:D finaste också! var i gamleby och tävla igår och har tv å rosstter med mig hem:D!

i LB så kom jag 5a!
I LA så kom jag 4a!  

I lätt a var det tidshoppnig, endast två felfria, alla andra vägra typ ut sig, men jalle och jag hade 4 fel,  la han fel på ett litet räcke som han peta ner:( men är hur lycklig som hellst, rundan var klockren, säker och inte i ett enda hinder förutom de, men  det räckte till en fjärdeplacering!  det var kul att de hade vattenspegel med:) skulle jag nollat hade vi kvalat 120. men  de kommer ja göra snart då han är så härfin!<33

bästa munsboro giles


prisutdelning i LB


Kommentarer
Postat av: Tilde

Vad roligt, grattis! :)

2011-09-13 @ 11:26:45
URL: http://empirebroline.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0