2011

Nu när året snart är slut så bestämmde jag mig, ja jag vågar ta detta test från Marika och göra det till mitt eget!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, började tvåan i gymnasiet, kvalade msv med bästa jalle!  Hade en riktigt körlektion!:) ficke en fölunge:D



2. Vilka platser besökte du?

Turkiet, vimmerby,kumla,vingåker ,göteborg horse show!

3. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Körkort

4. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
11 september
5. Vad var din största framgång 2011?
De är nog att jag och jalle utvecklats enormt och  tog plaeringar i varenda klass vi startade och nollade vare La!:)
6. Största misstaget?
Att gå kvar på realgymnasiet

7. Har du varit sjuk eller skadat dig?
jajjemän!

8. Bästa köpet?

Måste nog vara min nya sadelgjord(Y)

9. Vad spenderade du mest pengar på?
hästgrejer, turkiet och kläder!

10. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja! alla tävlingar, och mina nya klass och min familj& pojkvän, turkiet var som sagt en riktigt höjdare. ella kom till liv:D
11. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
 Someone like you – Adele, svåårt....


12. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
vårterminen ledsnare, höstterminen gladare

13. Vad önskar du att du gjort mer?
sovit
14. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt
15. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
ja, men det säger jag inte

16. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

Ja, min egen!


17. Vad fick dig att må bra?

Min nya klass, familj & pojkisen och mina hästar<3

18. Vem saknade du?
toppen!

19. De bästa nya människorna du träffade?
De måste vara min klass!

20. Vad vill du säga till sist?

2012 ska bli ett spännande år trallallla

gammal men älskvärd bild


Kommentarer
Postat av: fanny

sjukt glas över att du hamnade i vår klass Amanda, du är underbar!

2011-12-30 @ 12:55:54
URL: http://fffannie.blogg.se/
Postat av: fanny

skulle ju självklart stå glad istället

2011-12-30 @ 12:56:54
URL: http://fffannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0