Godmorgon

Godmorgon vänner !Hoppas ni sovit bra!
Det har dock inte jag, somnade vid klockan 8 imorse och nu gick jag upp:)
Hatar mina sömnproblem, tur att vi håller på att reda ut det :) har testa jätte bra tabletter från någon kostbutik som jag funkade rätt bra:)

Igår så gick jag lite på stan och gick in på monki och köpte 2 linnen och en så himla fin klänning!!!:) Värmde upp lite för idag..
Sedan hängde jag med my sister till frisören och sedan hem till min älskade pojkvän, vi lagade mat (lövbiff och pasta och vitlöksost och kryddor och lite creamefrech nerbalndat i en kastrull) as gött.
Sedan somnade vi direkt, iallafall han, jag såg en film om en pygmeneger som var tjuv som låssades vara en bebis.
Idag, Idag är det en bra dag, jag och älsklingen ska nämligen till staden, och jag får shoppa med hans plånta!
Fick i julklapp en dag på stan och handla för 1000 kronor + en lklänning av honom, jag protesterade att de var på tok för mycket men han vägrade och jag får väl bara ge upp och se glad ut!:)
nu måste jag kila!

När jag slutade nian 2009 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0