Gott nytt år !

Kära vänner, jag vill önska er ett riktigt gott nytt år!
 Det här med nyår har vi kommit fram till att det är lite överskattat, eller så kom vi fram till de pågrund av att vi inte hitta någonstanns att vara. Fast jag tycker att det är lite överskattat, dock inte lika överskattat som tillexempel valborg!

Jag tror iallafall att min dag kommer bli, alldeles alldeles underbar!
Tottte och jag fixade hela dagen igår då vi kom fram till att vi skulle vara där!
Fixade långbord och grejer, och hejdundrans fin dukning blev de också.
bild kommer när sladden kommer fram från sitt gömställe..

Kvällen fylls alltså av Middag och lite festligheter i tottes lägenhet, sedan får man se vart ödet leder oss. Vi blir inte så jätte många men ett härligt gäng, det blir Jag och tottte,sebbe,martin,linús,tell,kanske axel och hällöv och sist men inte minst, Sofia min gamle vän, riktigt kul att vi ska återförenas , de var cirka 1 månad sen! Sedan har hampus flyttat och blivit granne med totte så hampus & calle m.m kanske springer över lite då & då, vem vet.

Nu hoppas jag att ni får en riktigt bra dag kväll natt och morgon!
//AMANDA

en både lite rolig och lustig bild från nyårsafton 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0