KÖRKORT

JAG HAR FÅTT KÖRKORT'!:D
skoja , fyller ju 18 den 18 januari så de skulle va lite svårt!

Men jag har iallafall börjat övningköra på trafikskolan och det går jätte bra, fick berömm för att jag hade en bra grund och lärde mig snabbt:) tycker de är lite skillnad bara för att jag övningkör med en gammal volvo och körskolebilarna är nya, så lite skillnad är det.

Har inte pluggat så mycket teori, men ny imorse så gjorde jag slutprovet på en träningskiva jag har, och tog slutprovet direkt(de som är som de riktigt uppskrivningsprovet) och skulle se var jag låg ungifär. fick 51 rätt:D för att bli gockänd behövs 52 men jag är ju på god väg, så ska börja plugga nu så jag kan få mitt körkort snart!

uppdatering om julen kommer snart, ska bara hitta sladden till mobilen så jag kan lägga upp lite bilder..:)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0