min jul!

Äntligen! Är jag färdig med alla julklappar, nu saknas bara julen! Hur firar ni eran jul? Så här ser min jul ut : idag (nu) går jag och tottes familj till hans kusiner på Peters sida och har julmys med paketleken. Sen sover jag hos totte och på juldagsmorgonen öppnar vi paket, sen skjutsar han hem mig till mamma så jag kan fira jul hemma med lite släkt på mammas sida , på kvällen sen åker jag tillbaka till totte och firar jul med hans mammas släktsida. Sover också där sen på juldagen åker totte och jag till pappa och firar jul där :) på kvällen sen ska jag och tjejerna ha julkul i tottes lägenhet med paketlek och skoj ") hoppas inte detta inlägg blev allt för konstigt , bloggar ifrån mobilen för första gången:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0