Bästa hästar!

Älskar min häst idag! och linn älskar sin! och vi älskar varann! älskridpass!

Idag red jag och linn till först klätterbacken! (gärstaverken) och galoppera runt där och hade roligt.. hoppa över granar och gräs.. Måste bara påpeka! ärligt så tror jag inte ngn häst har bättre axeleration som jalle! han axilera från 0 till 200 på 1 sek lovar:D typ.. men asså om man skrittar elelr står still och ska galoppera upp för en stor backe där han brukar få springa snabbt!!! måste man hålla i halsen för att man itne ska flyga bak när han fattar galopp, han är en kanonkula!!:D

ajaj.. när vi hade roat oss liet halseriöst men nyttigt red vi till ridbanan där linn och jag bara kände sug efter att hoppa.. mammsen satte upp en oxer och jalle känndes sjukt fin idag igen.. 120 är som ingeting han hoppa som vanligt hööögt och fiint över och ja kännde mig lycklig.. snart blire 140 utan problem!!

hehe! typ. ;)

terika var lika fin och hög på hinder hon med:D linn och jag tränar bäst ihop:)

imorgon taggar vi gbg horseshow och vi får ser hur mkt jag kommer hem med! ni kan ju se vad ja vill ha längre ner i bloggen eller i kategorin   "vill ha", eller" utrustning"..,

funderar på att ta ett varmt bad.. eller varmdusch eftersom vi inte har ett badkar längre!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0