Bästa jalle!

Igår fyllde mormor år! bästa mormor 81 år men frisk som en nötkärna! träffade ena kusinen också och det var trevligt, så trevligt att jag stannade hela natten och kom hem idag!

Igår red jag och linn i ridhuset! Jalle va super fin, värmde upp på uteridbanan i solen och sedan gick in.. eftersom inte jag har hoppat på tusen år så hoppa jag direkt hindret som stog uppe. ett räcke.. sen fick mamma höja till 1m för jag ville bara känna att jalle var fin på lite högre.. och han var jätte fin.. och sen höjde mamma till 120  . hindret lurade ögonen för att de var bara en bom och sen en planka under .. men jalle hoppade över så fint! därefter sluta jag för det känndes bra till tävlingarna..!

dressyren som jag ridit hela vintern har verkligen gett resultat har man märkt! på 120 fick han ett sånt språng som han får på 110n alltså fina runda och vilket påskjut han hade bak! kommer ihåg en träning för roine förra vintern skulle jag hoppa en 120 bana. ett hindeer hatade han, ett vanligt räcke... men dom andra va han jätte fin på! men om man jämför då och nu så är det en jätte stor skillnad! Jag kunde komma i lugn och sansad galopp hela vägen fram och så fick han ett så fint språng i vårt konstiga lilla ridhus!
Nöjd med min bebis!<3

Idag hängde mormor med ut till stallet och jag red på ett litet litet gärde utanför vår hage på andra sidan i små volter så han bara fick röra sig och vara fin som vanligt!

HELT SJUKT OCKSÅ! VET NI?
IDAG TITTA VI PÅ SINA TOG AV HENNE TÄCKET OCH STÄLLDE HENNE I GÅNGEN!
FÖLET SPARKAR FÖRFULLT DÄR INNE!!! MAN SER ATT MAGEN ÅKER UT TUP 2-3 CM LITE HÄR VAR HELA TIDEN!
EN LITEN VILDING TROR JAG KOMMER PLOPPA UT:)
inte långt kvar nu<3

ikväll ska jag till totte som kom hem från tyskland inatt<333


Kommentarer
Postat av: amanda dahlström

När har du nästa tävling inplanerad? :D

2011-02-27 @ 10:14:58
URL: http://andyschamp.blogg.se/
Postat av: amanda

Hejsan! jag har inte planerat ngn tävling än(A) hH måate göra det!! du då?

2011-02-27 @ 11:38:34
URL: http://giles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0