Göteborg horse show!!:D

Igår var ju jag mamma linn och emilie i göteborg!:D

vägen dit gick jätte bra!vi har alltid såkul:)

Showen
När vi kom dit var  det lite rörigt men vi hittta dit!!
alla shower och så var jätte kul!!:D

men det är så kul att se skillnad på ungdomarnas ridning och de vuxnas ridning och hur deras hästar är ridna':) det ä faktiskt stor skillnad!!

något roligt är också när man ser gamla gubbar rida i full fart emot alla hinder med flaxande händer och hästarna hoppar så fint! men de är sjukt läskigt att titta på haha!! men roffe vann! han red snabbt och stiligt!! imponerande!:)
fast det var en gubbe som va tio seknder snabbare än roffe men rev sista hindret.. stackars gubbe:(

ajah , sen gymkanan.. dra och sparka.. men de är spännande att titta på!!
och voltigen är galen, tre ryttare stod på varandra på hästen, coolt!!'


Mässan
Mässan var underbar! jag blir helt galen när jag kommer dit, varför har jag inte 10000000 kr?
ajah , shopade jätte bra grejer.. kunde gå där i flera timmar om de va så de va i slutet - inga folk typ för alla tittade på showen. men när de var fullt  med folk var ja inte långt i från att slå  ner alla som var och stod ivägen!

Jag köpte iallafall!
ett par ridstövlar - pioneer med blingbling såklart. äntligen några ridstövlar som passar mig!!:Ddom är så grymt snygga på smala ben asså, smälter i mina ögon! typ:P
sen köpte jag en glengordon förbygel- jätte snygg!
ett ridspö!
en ridtröja långärmad
as snygga strumpor:)
provsmak till jalle;)
ngt mer ? hm nej..
men jag är jätte nöjd med mina köp iaf!
ska snart till stallet och rida och ta kort på alla fina grejer och lägga upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0