Igår

Igår var det är sånn här   AMANDA OCH TOTTE DAG. Det behödes verkligen! kom till han på måndag sov här tills tsdag och hela dagen såg vi på film och bara slappa, på kvällen ville vi göra något så åkte vi och spela bowling!!:D det är så himla kul, speciellt med bra sällskap!:) insåg efetr halva tiden att jag har hållt bowlingklotet fel, de är därför de alltid åker snett!! mn har ju fått några strike ändå;) sen visa totte hur jag skulle göra så sa ja, jahaa så här? s¨gjorde ja en strike direkt...
jag gör jämt det omöjliga:)
totte: titta min skruv nu! .. åkte rakt ner i ränan
amanda: såhär gör man.. satte värsta skruven å gjorde strike;)
sen gjorde jag tre strike i rad:D
sen sista gången sa ja,, amen jag kör åt dig med vänster handen som ja inte kört med ngn gång.. självklart blev det strike!!
totte vann dock överlägset samanlagt ändå..
sen såg vi film på kvällen..
nu på morgonen har i inte gjort någonting.. kanske borde ta på oss och åka in till stan!
idag ska jag rida ut långt!!
sött!! va typ ett år sen eller så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0