inte bloggat på några dagar..

och det är ju för att jag har vart i stockholm med min underbara boyfriend!
Det är var så himla mysigt!
vi åkte www.bus4you.se dit och de var det värt kan jag lova! skinnfotöljer med fotpall och internet m.m
när vi kom till stockholm gick vi först till hotellet sen åt vi och sedan shopade vi lite och gick flera mil kändes det som!
på kvällen köpte vi hem massa tapas och mös framför melodifestivalen och åt oss gudomligt mätta.
Nästa morgon var det först frukostbuffé och galet vad vi sett fram emot det!Det var värt allting, god mat och frukt, mackor olika drycker yougurtar, pannkakor, bullar winerbröd och mycket mer! tog 3-4 bullar, sånt där med gröönt pichtase till! eller hur de stavas?
namnam, efter vi vart mätta gick vi upp till hotellrummet ett tag sen checka vi ut och gick på stan och shopade yttligare! på kvällen  åt vi och hade trevligt sen åkte vi hem!
självklart pricka vi några mysiga fikastunder på dagarna/kvällarna
helgen gick så snabbt för det var så himla roligt!
tavk baby!
Ingen kan ha sånn kärlek som vi har<3
Inte utan dig<3



bussen!
hotellfrukosten!
hotellet låg mitt istan också!
perfetk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0