:p

frågor som varför jag ska byta stallplats.  de kan du fråga ''ä*ar*n'' om eftersom jag inte gjort någonting bara sagt mina åsikter vågar säga emot, eftersom ingen annan gör det och det blev väl jobbigt! men  jag behöver själv ha jalle där de finns lite mer träningsmöjligheter och de har vi snackat om många gånger! :) men de va tråkigt att detblev såhär!:(
men de ja ska göra nu är att skita i de dåliga, slösar inte tid på skit, nu siktar jalle och jag framåt , ingen ska få ta min dyrbara tid:D
inget ska iaf drabba oss två!
skulle aldrig slå dig, aldrig skada dig eller göra dig illa!
Kommer bara älska dig och göra allt för dig föralltid!<3

Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson - Vinn hemlig present från Göteborgs Horse Show hos mig!

ok tråkigt om man inte får säga sina åsikter.

Stog för några år sedan i ett stall där jag blev galen på en vissperson å ja sa va ja tyckte å lämna stallet fortare än dom räknat med :) va bra för båda mig å Atigas :)

2011-02-09 @ 08:44:50
URL: http://stallekekullen.blogg.se/
Postat av: amanda

haha det har vi också gjort! hästmänniskor är lustiga! säger itne att jag inte är det för det är jag också:) men jag skulle aldrig beete mig så konstigt. :)

2011-02-09 @ 09:11:34
URL: http://giles.blogg.se/
Postat av: Anonym

Riktigt j*vla bra att du gjorde så !

Hoppas att fler vågar bara !

2011-02-10 @ 16:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0