Tjolshopp

Tänkte bara klargöra detta varför jag har en blogg
Det här är MIN blogg. Där skriver jag om precis det jag känner för för någonstanns måste man får göra det , och det passar ju bra här! och ni som läser är itne tvingade att läsa! jag skriver om de jag vill om mitt liv om min häst för det här är MIN blogg, bara MIN blogg:) om ni vill läsa så äre ju upp till er, ni kan lika gärna skita i att knappa in www.giles.blogg.se  men ni gör det och då får ni anpassa er till de ja skriver!

vilken surfitta jag lät som där? hehe ja är glad att folk är intresserade av hur mitt liv är, bara så ni vet! kram på mina läsare.


Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson - Vinn hemlig present från Göteborgs Horse Show hos mig!

Helt rätt man får skriva va man vill i sin blogg!!

2011-02-10 @ 14:59:20
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0