Världens bästa häst!

Igår höjdes jalle 10.000 i pris, snart är han värd en miljon<333
Igår red jag dressyr och han göra fina öppna,sluta, skänkelvikningar och galoppombyten.
Sen så red jag på diagonalen i galopp så sa min syster..

emilie: kan jalle göra det där?:O
amanda: va? vad :O
emilie: galoppsluta över hela diagonalen:o
amanda tydligen.. prövar en gång till:)
så gör han perfekta galoppslutor och håller fortfarande formen  jätte fint,.
så kom mamma och stod med öppen mun, är det något inte den hästen kan?


Jag säger jju det, han är helt underbar! ska filma när han gör det.. galoppslutor gör man bara i de högsta klasserna i dressyr om ja inte har fel?

synd att jag hade de schabraket, de förstör bilderna lite, men häär är en kortkort galopp


Kommentarer
Postat av: johanna

vilken fin häst du verkar ha :)

2011-02-18 @ 12:38:23
URL: http://johannagreiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0