A new idea

Jag vet vad jag ska göra.. jag ska brodera www.giles.blogg.se på ett schabrak och ha det ibland när jag tävlar... kanske borde va lite bra reklam:D?

Idag hjälpte jag mamma att morgonfodra.. gick bra och sen städa jag lite i skåpet.. sedan red jag ut på älskling barbacka och han var jätte snällt galoppera runt lite här och var .. men bara för att vi ridit i ridhuset två gånger i rad så tror jalle att han inte vart ute på typ 3 veckor.. stenar är faktiskt konstiga.  fast en bra grej med vårt ridhus som vi rider i är att man måste rida dit och de tar typ 10 min och då hinner man skritta och trava fram lite slappt, så på de sättet så kommer han ju ut varje dag endå:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0