Aj efter praktiken

Idag har jag vart på praktik på nya stället hos ingerid! Så himla kul var det! nu nä de flyttat till så himla fin anläggning är det as skönt:) Red två hästar idag! 1 5 åring som var riden ett halvår! Gick jätte bra! hon var trevlig! en dressyrhäst. de hade inte lagt in en bild än! Sen red jag en kolsvar 7 åring dressyr häst.. vilken skritt.... vilken trav... vilken galopp..! fantastiska gångarter!

Sen longera jag sophia och gjorde ett galopppass galopp 3 min skritta 1,5 sen byta varv galopp 3 min sen skritta 1,5 min osv..

Deet värsta va att jag red i dressyrsadeln på båda! har ridit i dressyrsadel typ 3 gånger innan... Ingerid tyckte jag hade långa ben så hade skitklånga läder! fan vad olika man sitter i hopp och dressyrsadlar asså:) Hon sa innan jag hoppa upp att jag skulle få träningsverk! den kom 3 timmar efter! aj har jag nu.

Hitta några bilder på Balou som jag red förra gånger! jätte trevlig 5 åring(eller blir ju 6 iår)



Kommentarer
Postat av: linda

Där jag va ju! :D

Älskar deras hästar :) speciellt balou och tyson om han är kvar :)<3

2011-01-13 @ 19:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0