Blev utmanad

Linn utmanar mig! måste ju göra detta? annars kommmer något hemskt att hända!

Första hästen du red? Sessan

Första hästen du hoppa med? Sessan

Första älsklingshästen? Sessan såklart

Första uteritten? Sessan

Första tävlingen? Magnolia på ridskolan, om de räknas annars så äre snowstorm, rebeccas gamla c ponny

Första ridlägret? hos teres år 2004!

Första sköthästen? Aldrig haft!

Första egna ponnyn? Sessan!

Första egna stora hästen? Inte haft en storhäst än om inte sina räknas som storhäst.. hon köptes ju som storhäst:)

Första hästen du reda barbacka på? sessan!

Första hingsten du red?Kan de vart soleu månn tro?

Första stoet du red? sessan!

Första valacken du red? rambo

Värsta hästen du ridit? Det var no rasti hos teres när jag ramla av två gånger och klyvde fingret.. han bock och var galen så fort man hoppa upp. inte lustigt när det inte gått på ett halvår.. men sen tror jag det var ngt fel på den.

Värsta ridläraren/tränaren du haft?Lotta heter hon,hon trode man skulle rida mitt lilla russ likadant som hennes storhästar.

Värsta ritten? när jag halka och ramla under hästen och bröt foten!

Värsta avtrillning/avkastningen? de är nog när jag ramla av på ville och jag satte mig på bommen på hindret och dingla med benen..(jag hade frågat när det räknas som avramling och då sa mamma när man nuddar marken) så ja satt där och skrek '' jag har itne nuddat marken än!!''
Största hästen du suttit på? Ingen aning..

Minsta hästen du suttit på? sessan

Äldsta hästen du ridit? det var en på hamra, kommer inte ihåg namnet!

Yngsta hästen du ridit? de var när jag red in en häst som var 3.5 tror jag.

Din favorit B ponny? Toppen!

Din favorit C ponny? Alice Black Widow

Din favorit D ponny? Munsboro Giles och Sina

Din favorithäst? det är nog.. curry & anna  ellr som man ridit? annars äre okidoki ooch kims häst baloo

Din favoritsadel? Versailes

Ditt favoritträns? Mitt svarta tävlingsträns med lacknosgerimman.

Ditt favorittäcke? Mitt Sverigetäcke jag vann och jalles stalltäcke:)

Din favoritgrimma? alice gamla:( sen mina skinngrimmor!

Ditt favoritschabrak? har många favoriter.. kan inte välja

Pullar eller engelsk? beror på vilken häst.

Benskydd eller benlindor? Benskydd uteritt och hopp.. lindor dressyr

Skor eller barfota? Skor

Lång eller kort man? Kort på tävlingshästar men på frisrar och så ska de va lång!!

Ljus eller mörk fux? mörk

Ljus eller mörk brun? mörk

Svart eller vit? - Svart

Bred eller smal bläs? smal

Stjärn eller bläs? båda är fint

Med eller utan strumpor? beror på hur de ser ut

Syntet eller läder sadel? Läder!

Hopp eller dressyr sadel? Hopp

Hoppning eller dressyr? Hoppning!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0