Charliies*!

Nu hAR CHARLIES EN BLOGG TÄVLING! SJÄLVKLART VILL JAG VARA MED OCH KÄMPA OM DETTA erbjudande..
här har ni en länk till charlies  http://www.facebook.com/pages/CHARLIES-HAST-HUND/314463201305 och var med och tävla ni med! läs mer om tävlingen på facebook.
Jag älskar ju utrustning och grejer.. så detta borde va den perfekta grejen för mig!:)

ska blogga massa om utrustning m.m nu för att komma igång ännu mer:)

Hoppas jag vinner tävlingen,tänk att få va profilbloggare åt challe liksom.

För övrigt et ni att jag gillar den butiken! de har både dyra märken och kvalitetsmärken till billiga varianter som också fungerar. Man går aldrig ut därifrån tomhänt om man säger så!
HEJA MIG:D!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0