Filmning

Idag stog det filma jalle på schemat. tog emd tottes filmkamera idag till ridhuset och syster filma lite när jag red:) det var kolsvart utanför ridhuset och det är ju inte det bästa lyset i ridhuset iaf, men man ser ju lite iaf!!! han var fin idaf:) kusinerna på 9 år var också med, isabell red på jalle , skritta och trava och jalle skötte sig exemplariskt. Jag trava jämter och höll i men endå. jag älskar verkligen min häst, finns ingen speciellare häst än honom. I love him.

Här rider jag i skritt och normaltrav



Här Rider jag i trav sen gör halt och sen fattar galopp.


Här ville jag att han skulle trava väldigt samlagt, så han får höja nacken lite och sen när jag sedan länger traven så märker han själv skillnad och länger då steget. gör också en skänkelvikning.


Här rider jag på lång tygel så han får slappna av och höja ryggen ordentligt. i slutet skojar jag med att rida so en gubbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0