Frågor till er!

Hej kära läsare!!
har tänkte på en sak!
Jag vet ingeting om er!
´Fast några känner jag ju!

Men det skulle vara jätte kul om ni svarade på mina frågor :D

Kommentera och svara gärna på frågorna..

Kille eller tjej?
Ålder?
Har du egna hästar?
tävlar du?
har du en blogg?
vart bor du?

Svara gärna så jag får veta lite om er också:D
¨
Lilla jalle, 1m
Här har jalle inte bästa hopptekninken men han var duktigt!
Hade tävlat 1 lätt c innan den här annars var det min första tävling och första lätt b!
Vem vann? jo jalle och jag:D
Det coola va... att vi va dom enda som kom till omhoppning:D var rätt tekniskbana faktikt!

startade sist med sina och jag var så glad så glömde vägen till sista hindret och fick lägga en volt så fick j 4 fel... annars hade ja kommit två eller etta med henne med:D

då va jalle en liten bebis .. fast det är han fortfarande:D



Kommentarer
Postat av: anonym

tjej 15 år, tävlar inte just nu ska komma igång till våren! har en egen häst, 162 hög en hannoveranare:) följer din blogg dagligen! har ingen blogg men jag bor i linköping

2011-01-16 @ 20:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0