Idag

Ska snart till stallet! sarah kanske ska emd och då ska ja köra galopp intervaller utomhus på raksträckan .., om inte så ska han få det i ridhuset... man rider ju ändå ut till ridhuset. det går typ inte rida någon annan stanns!

Jalle är mitt lilla fullblod..
Han låter as mycket när man rider..
när man galopperar andas han jätte högt!

hihi om ni ville veta:D

snart äre min födelsedag också!

Mycket att se fram emot!

Idag: rida och fixa, komma hem och läsa solo tidning
Imorn: fredrik spetz träning och på kvällen fira mig! och totte är med mysar med mig på natten
På tisdag : fyller jag åår:D
På fredagen ska ja och totte åka och handla
på lördag har jag födelsedags fest

jolig vecka<3

gammal bild på mina älsklingar sommarn 2009<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0