Två saker att se fram emot!

Tjaatjaa bloggen
Det har varit rätt mycket på sistone och bla,bla,bla...
Men nu är jag på fötter igen!

Jag har ju fyllt år som sagt! så himla fina pressenter fick jag!
Pengar,tävlingskjorta och två pressentkort på monki och nagel lack och inredning och förvargshyllor till mina kläder!
Sen två upplevelser som jag ska skriva  om nu.


GBG HORSESHOW
Jipppiiiii!! jag mamma emilie och linn ska till göteborgs horseshow den 24 februari! så jäkla nice!

vi ska va där från 11-17 så vi inte behöver köra hem på natten! ser fram emot att shoppa loss också!(A)

Något a ska titta efter är.
Fin svart brösta
Platt nosgrimma( dyons modell ni vet)
Fina kläder
Köpa in lite behövligt som kanske lindor,Benskydd m.m
stigbyglar
schabrak och luva
plast hjälm
m.m.m.m.m.m

Känner jag mig rätt kommer jag komma hem med massa men kanske en grej är något av det jag skrev upp.

Föreställningen ser ut så här:

Morgondagens vinnare

Juniorhoppning 1,30 m. Juniorryttare kvalar till finaltävlingar på Scandinavium. De rider en klass idag och en klass på fredagen. Läs mer

Internationell hoppning 1,40 m

Den första klassen för de internationella ryttarna.

Show – Flyinge

2011 firar Flyinge 350 år. Publiken bjuds ett tvärsnitt av verksamheten i form av sport och precision. Läs mer

Show – Mounted Games

Ponnystafett. Mounted Games kommer in med fyra lag och tävlar i en rad grenar. Läs mer

Clinic med Andreas Helgstrand

Danske toppryttaren Andreas Helgstrands delar med sig av sina kunskaper om utbildning av unga hästar. Läs mer
detta lär bli awsome!





Egentligen skulle jag och totte gå på gbg, jag fick det av honom i present... men vi kom överrens om  att det är bättre om ja och min familj går så gör totte och ajg ngt annat istället!


den 4-5 februari åker jag och min älskade p-vän till stockholm och äter god mat, shoppar, och bor ¨på hotell malmen! det kommer bli så himla underbart! Jag älskar dig christoffer lundberg<3



Har en kännsla av att denna helg kommer bli bäst!
Liksom vi har aldrig tråkigt!
Att åka bil upp dit och hem kommer itne bli tråkigt, det har vi aldrig när vi åker bil... vänta på maten blir aldrig heller tråkigt..vi har aldrig tråkigt helt enkelt... längtaaar<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0