Vacker dag!

Nemen tjenare bloggen!!
Idag har det vart ett underbart väder, och vart spenderar man den om inte i stallet?
Tog med mig tottes digitalkamera han fick av mig i julklapp, min systemkamera är fortfarande kvar hos Calle sen nyår. Men imorgon får jag tillbaka den!

Jag och min syster red ut idag, barabacka. Så himla mysigt! vi red utan täcke också.. jalle tyckte livet var underbart och bralla lite och var rädd för allting och  var lite överallt. Men han är underbar. Tur att man har guldskor alltså! det är svinhalt och när jag själv skulle testa gå på isen så halka jag direkt!

jag har tagigt med lite olika inställningar idag.. molningt, färgstarkt, hål i kameran och sen hitta vi en jätte rolig inställning som heter fisheye som man blir typ stor av... haha ni kommer märka:D






































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0