Hejsan!

Idag var jag och mamma ute på en mysig morgon tur på jalle och carisma!! vi kördeett litet galoppprogram på gärdet! sedan bar det av till jobbet och jobbade till halv nio!! hade massa kompisar som stanna och va med mig lite då och då så tiden gick snabbt!!

Efter jobbet kände jag värsta suget av att åka till stallet och rida igen,. varför vill jag jämt rida två gånger på dagen?? men jag tog en rundaq och sprang 7 km.. utan att stanna. rekord. har bara sprungit 5 km sen blodomloppet men idag höjde jag graden..

brukar bli så jävla ridsugen runt 9 på kvällen, antingen är det för att jag älskar hästar, eller för att jag älskar jalle!
Jag tror att det är för jag älskar min underbara ponny..

kommit på och tänker på det varje dag.. jag fyller 18 om ett halvår och får bara rida de året ut.
Jag ska fan inte sälja han, jag ska tävla med storhäst istället, jag behöver inte bli proffs, viktigast är att jag får vara med han jag älskar mest!<3 och vi kommer gå långt!:)
jalle har vart jätte fin nu i år och det tycker sofia(tränaren) också!

så vi får se om ja tävlar 120 i år eller inte.
Fast när man hoppar  ngt 120/130 hinder med jalle så  snubblar han typ efter hindret, kanske för att han är så liten:)?

Jjaja


Känner så mycket kärlek till våra underbara hästar,
jalle
sina
ella
sessan
carisma
<3
och terika också!<3

fick dåligt samvete att inte ta med linns häst, hon är också med i stallet:) www.terika.blogg.se

Imissyou<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0