Tävling

Var tävling idag!
Och inte hopptävling, .. utan dressyrtävling!
idag startade jag och jalle våran första dressyrtävling med riktig dressyrdommare och enligt TR.

Alla fick rida i skönt väder och vad händer exakt när jag får, varsågod och rid?
regnet öser ner och de nästan haglar! jalle kurra ihop sig direkt men bestämmde mig för att göra de bästa vi kunde!
vi fick ett avbrott precis i början av galoppen och salt av för tidigt  och sen rumpan åker ut för ja släpper högertygeln i halten. men sånt får vi träna på! men inte alls många missar ngn här och där, vad mer får man begära när de är första tävlingen med en het hopphäst i ösregn;)

Han var iallafall jääättte lugn och jätte fin!!<3
vi tävla bara mot stora dressyrhästar. och gissa vad vi fick!?


67,04%     INTE ILLLLA VA!!??:D KOM 3A:)

skulle ja inte missat lite vet jag inte vad jag skulle fått.

Men en sak vet jag säkert iallafall!!!
Jag älskar min underbara häst och han skötte sig exemplariskt som att han inte hade gjort annat <3

Dommar kom sen och sa att hon tänkte avbryta så jag fick rida efter regnet men att hon tyckte jalle va fin och så himla lydig:D


varför hackar det på yooutube??:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0