dressyr


red jalle i dressyrsadeln idag! han va jätte fin, lite stel i vänster men blev mjukare när jag ridiet ett tag.. men sen red jag ju ute också och han va lite i gasen idag, allt var farligt och en kapriol när han fick syn på en cykel bakom en höboll!!

nu måste jag anmäla mig till en dressyrtävling!!!!!!!
han känns jättefin..
det enda jag vet att vi kommer få minus i dressyren är halten, han stannr med huvet rakt upp haha de är så svårt att rida honom fram i halten då han är så kännslig för skänkeln och bettet..
kanske lite när ja ska fatta galopp när han blir för taggad.. en tror det ska gå bra:D


de bästa är nog att man ser inte mina rörelser ens är jag rider för att han e så lydig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0