tävlat!:)

tävlade¨på norrköpings regionala tävling i helgen!:D  hoppade 35 språng på hela dagen.. och vet ni vad:) ? inget riv eller stop alls!:D

hoppade bara Lc lb för att f¨tillbaka mitt självförtroende:)  (har inte hoppat lätt c på två år:O) jalle var sjuukt fin och jag red bra och la oss etta såklart.. jag starta först och visste inte vart ja skulle sätt ribban så jag red mest en säker runda men en super sväng. men sen kommer de två sista ryttarna  och petar ner mig till 3e plats. men vad gör det ? han va ju super fin ändå!  men sen till 1m som va rätt maxad och bara oxrar.. han hoppa lika fint då och va hög över hindrena och var felfri och vi fick en 5e placering!! känns så jävla braa.. rider ja som ja gjorde då skulle jale och ja kunna gå in i 130 utan problem:D typ.. hehe:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0