adhd

Hej igen. nu sitter jag här utan min pojkvän. ensam i mitt rum! men det är sköönt!
Sitter och läser massor om adhd... fyfan , skolan borde verkligen få gå kurs i det!

Men sen blev jag också glad... läst massor av bloggar med tjejr i min ålder som har adhd.. de skriver att när deras medicin går ut så får dom också ångest,gråtattacker och mår piss!!
haha jag är inte ensam!

när min medicin går ut typ runt 6-7 på kvällen sÅ blir jag såååå trött.. orkar inte lyfta ett finger knappt.. det är ännu värre när ajg itne tagit medicinen på hela dagen.. det hade jag inte gjort igår och jag orkade itne gå någonstanns.. men jag gick med min mattallrik och skulle ställa den på diskbänken men vilket resulterade att mitt ben vek sig och jag orkade inte hålla tallriken och den flög i backen och gick sönder!!
så sjukt va ? så kan jag känna mig vissa dar utan medicinen.
men tillbaka till kvällen när medicinen går ut. då blir jag så trött och kan ligga och gråta flera timmar, få panikångest och må allmänt skitdåligt... trode jag var lite konstig eftersom att de händer varje kväll.. och läkarna har sagt att det beror på medicinen. men vafan de har inte jag trott på , jag har trott att det bara är något man skyller på . men de har nog rätt.. alla de här tjejerna jag läste om mådde precis som mig när medicinen går ut..


IM NOT ALOOONE!!! HAHA:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0