Ändrade planer va!!

Nu äre så att det har blivit helt ändrade planer igen!!! Jag ska inte flytta stall. Ända sättet jag gick med på att stå kvar i vårt stall är att jag skulle få ett ridhuskort på staby, då får man nyttja , ridhuset, paddexbanan och gräsbanan.
Och då är ju allt super. jag har en bra tränare med och stallet är nära.

Att ett litet kort kan ändra så mycket..

Men de kan det!

men vem vet... kanske flyttar i vinter  eller om de blir något hastigt.. men det får ni ju reda på här i bloggen:)



Så nu blire så att vi i stallet håller på med en hemsida:) eller jag, åt alla i stallet .. som kommer handla om vad som händer i stallet och om alla i stallet :D
mer info kommer! intressant va ?:)
Och om två månader kommer stallet vara fullt och om några månader är alla boxarna upptagna så då blire fulltupp :D

bara för att jag är så pepp inför sommarn så får de komma en härlig sommarbild på mig och jalle i deras hage! och stallet i bakgrunden:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Komma Jalle överleva att gå i parasithagen ?

2011-03-19 @ 14:00:12
Postat av: amanda

ja eftersom att vi har delat upp hästarna nu och har tre hagar och vi ska mocka hela hagen och den ska få vila i sommar i några veckor :) men fortfarande tycker jag att många hagar är bättre än en stor ! :) vad tycker du ?

2011-03-19 @ 22:02:10
URL: http://giles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0