Dagen

Idag hare vart en bra dag. vaknade upp med totte och låg och myste till typ 2. sen red ja och linn till ridbanan och hoppa massa studs!  sen efteråt vill e jag ta ett språng på 120 för att bekräfta att det är lätt! och han hoppa super-när jag red super:D han hoppar om fan, undra hur högt han kan hoppa egentligen! ville inte höja mer för att man måste ha jätte kort galopp när man svänger in mot hindret för det är lite halt sen få upp den emot hindret och de är rätt hårt.. så hoppa några språng .på 120 och det känndes lätt. perfekt inför tävlingarna , de kommer kännas jätte lågt.. bara ja rider som jag kan:)

Här kunde jag gett mer eftergift!! men blev ett sånt kädra språng haha-






Hoppsi hoppsi.. ni ser ju underlagt. men skulle aldrig rida där om de va jätte farligt.



åh hopp

sen trava jag jalle på lång tygel så han fick jobba i en lägre och längre form! försökte ta lite bilder på det.:P



<3


Kommentarer
Postat av: porrkamel

min häst ser ut som ett ök på bilden :o

2011-03-06 @ 01:33:33
URL: http://terika.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Hej!

Jag har bloppis på min blogg, gå gärna in och kika för att se om du är intresserad

av något annars kan du ju bara kika på min blogg, och kanske (om du vill) slänga in

en kommentar om vad du tycker om min nya design.



Om du går in på http://wictoriatavlar.blogg.se hittar du också massor av tävlingstips,

men även mina tävlingar som uppdateras hela tiden. Prenumerera via bloglovin för att

se när en ny tävling kommer upp.



Om du stör dig av detta, så ber jag så hemskt mycket om ursäkt!

Kram

2011-03-07 @ 01:52:17
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0