.....

Lite kort om igår
Vakan upp med min man, sedan åkte jag till stallet. red till ridbanan med linn, totte kom ärven dit och tittade!. Det var fint väder så vi red nakna linn och jag, alltså inget ländtäcke. jalle kände sig lite friare och var lite starkare. typ som han var i lätt an i mjölby. stark. eller stark och stark, som en normal häst kanske !:D Men han känndes jätte fin! vi rid massa små övningar med svåra små svängar  typ omhoppningsvängar i lugnt tempo och jalle var så klart fin fin fin!!!<3 älskart.

Idag var det heda, jag hatar ovälridna hästar. den bästa hästen som finns på heda är dreamer, typ finns ngn mer.

sen var jag inte i mitt stall , fick ledigt wii:D
gick hem och  mös med totte stund  sen gick jag ut med hundarna i 30 min sprang hem tog på mig träningskläderna och mötte sofia och vi gick 1 mil. känndes knappt. tog inte så lång tid. våra munnar gick i ett och jag älskar verkligen henne.  sofia är bäst. min bästa vän<3


På onsdag ska jag till sofia och ska bära hinder och slava när hon hoppar!  ska bli kul, bara vi två:)

mamma sina


ååh sina så söt! titta magen:) den växer  mer och mer och är större än vad de ser ut på bilden:)
Men fan vad fin hon är . hon äe 20 år! och är med föl i 9'/10 månaden och har alltså inte ridis ordenligt på flera månader! men är så fin ändå!
haha hon har mer muskler än endel hästar som rid regelbundet till och med!
gammeltanta


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hästar är dräktiga i 11 ;)

2011-03-09 @ 07:33:51
Postat av: amanda

nehe menar du ???? ;) jag mena att hon är i 9/tionde månaden, snart ska hon föla.

2011-03-09 @ 17:58:34
URL: http://giles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0