!!

var 4 ifrån att slå mitt besöksrekord igår!, det är kul att det går uppåt och inte neråt iaf!!
Nu ligger jag i sängen med en sjukling, fast jag är också sjuk.
 Jag är jätte förkyld och har huvudverk för snoret har åkt upp i hjärnan, sen så hostar jag. ajajajaj. men mannen min har nästan 40 graders feber och hostar som en, ja? lama .
känner mig inte så jätte sjuk jämter honom.

Idag blir de att åka ut till LFK och titta på deras tävlingar!
sedann blir det stallet och sen  plugg!
happy day..

får bli en bild på christian! han är söt på sitt sätt.<3
tyckte ni rätt låt vann föresten ?
jag tyckte att the mooniker skulle vinna!:D
och christian me  så klart men the mooniker av dom i finalen!

men hellre att erik vann än danny!:Doch så blev de:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0