gjort om mitt rum

Nu har jag äntligen fått lite ordning
på mitt rum! slängt två kassar fullproppade med kläder... sen slängde jag in en full ikeapåse med kläder jag verkligen verkligen inte vill slänga , ville inte slänga dom andra egetngligen men mamma tvinga:'(

köpt nya hyllor och byrå och vikt oihop massa och lagt i varje hylla,proppat ner kläder i nya byrån (fint) och fixat ordning! nu kan man gå i mitt rum igen:D

KÖPTE OCKSÅ ÄNTLIGEN EN NY MADRASS TILL MIN SÄNG!! OCH FYFAN VAD SKÖN!! den formar sig exakt efter kroppen:)

dock när totte hoppar i sängen blir de som ett v man glider ner där han ligger  typ haha

här kommer lite för och efter bilder:)




EFTER










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0