heej

hej vänner ! har inte kunnat blogga idag för att vart i  skolan till kvart i 4 och snörvlat.. tog bussen hem direkt och gick en prommenad på en rask timma with the dogs. Sen blev det stallet och sara hängde med och fota! jag longera jalle lite bara idag då jag fortfarande är sjuk och mårilla och fryser till en iglo.. fattar inte hur jag kan frysa!!! när det är 5 plussgrader går jag med 1 tshirt 1 långärmad, fleece över de sen en tjocktröja över de sen en dunjacka och sen en dunjacka till över de:) så frysre ganska lääätt! men ajah.. borde rida lite mer innan träningen imorgn så kanske han skulle va lite lugnare än förra gången, även fast han va jätte fin förra gången så skulle de inte skada om han va liiite mer icke´glad på att hoppa:D haha ni fattar:)  men nu ska ja till min man jag är förlovad med.

mums

;)<3


Kommentarer
Postat av: Emelie Fredén

va det bara en slang på hur mycket du älskar honom eller är ni verkligen förlovade :O? :D<3

2011-03-16 @ 21:00:06
URL: http://emeliefreden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0