Hej hej mina tappra vänner

hej mina tappra vänner somm läste min blogg igår utan ett blogginlägg... förlåt men får blogga extra mycket idag.

Igår var det en fin fin dag.. var i stallet länge och red ut med sofie! så himla mysigt i<3 Jalle var jätte fin , lite taggad men vad gör det?

När vi ridit färdigt satt emilie och jag i solen och tittade ut massor i börjes katalogen vi ska köpa när studiebidraget kommer:)

sen kom totte och hämta mig och skjusa hem mig så jag kunde hämta mina grejer och badkläder!! sen åkte vi till simhallen! det var jätte mysigt och så himla avkopplande! efteråt åkte vi til han och laga tacos och åt och sedan mös med film och grejer!

och nu ligger jag morgonen därpå  i hans säng och dricker dumleoboy.. ska snart åka in till stallet!¨
så vi får ta en bild på vackra sina som han har på sin dator<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0