Nåt säger mig att det inte är som det ska..

Ja.. något säger mig att det inte är som det ska med mig. Eller det vet jag ju att det inte är!

Men min kropp har vart så lustig på senaste tiden. Okej kronisk ryggsmärta har jag ju haft i mer än 2 år men det blir ju värre och värre .. .. men det är inte det..

utan jag har börjat få näsblod  näsblodfors  ungifär varannan dag! och det är inte lite näsblod.. utan det bara forsar och kommer klumpar och tar man en stor pappershanduk måste man byta efter 5 sekunder för att den är helt röd!
Yrsel och illamående har  jag också haft mycket på senaste tiden.
Och inatt svimmade jag.
Jag och totte sov som vanligt så vaknade jag av att jag mådde illa.. skulle gå upp och dricka och att ta mig till kylskåpet tog ungifär 3 minuter och det är 15 meter dit ? såg ingeting, vart hlet kolsvart(brukar se annars och gå rakt till kylskåpet) och yrade om kring och visste inte vad fram eller bak var.. sen när jag skulle dricka kunde jag inte för jag mådde illa och sen sprang jag tillbaka in i sängen. men yra och såg svart och sprang in i köksdörren , sen letade jag mig tillbaka i sängen och slängde/ramla mig i sängen och svimma. Mamma och totte hörde att jag skrek att ja mår illa och så så mamma kom inspringandes.. så sa ja känn på  mig känn jag har massa feber!!! så sa mamma neeej amanda du är alldels kall och svettig!!!

somnade vid tottes fötter då jag inte ens kunde lägga mig till rätta...


haha är detta normalt eller är det kanske något som inte stämmer  med mig eller min kropp eller ?
Idag i skolan skulle jag in på lektion och då kom näsblodsforsen igen och blodade ner hela skoltoaletten och golvet. emellie i klassen hjälpte mig som tur var.. kanske stress ? eller ngt annat, som man kan koppla in yrseln i ?


Ettt stoort problem är det iallfall! måtte det lösa sig snart! <3

förhoppningsvis kanske jag kan få ut sömnpiller och då kanske allt blir mycket lättare , när man har några timmars sömn i sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0