prosit

ååh! har varit sjuk i 3 dagar nu! I lördags kom det... sen till söndan blev det ännu värre.. totte hade 40  gradersfeber och svettades och jag låg här óch snora med huvudverk! åkte till lfk en liten stund när totte åkt men klarade inte av att va där så åkte till stallet men åkte hem direkt för att ja mådde så dåligt .. på kvällen åkte jag till totte( igår kväll och jag låg med feber och snuva och han likaså! det ble verkligen ingen skola för våran del idag och vi har bara legat däckade hela dagen. jag känner mig inte ett dugg bättre.. bara lite lyckligare av kärleken. sebbe fick iaf körkort idag, grattis! så han va snälll och skjusa in mig till stallet så kunde jag inte motstå jalle. han fick galoppintervalla idag också.. märktes att han inte gick igår! han är jobbigt pigg. så fort man läggerpå skänkeln ( när man rider ut så flyger han upp i luften! puttepelle..

ikväll ärjag inte så katig.. kanske inte skulle satt mig på hästen! men det hjälpte för stunden<33

nu ska jag sova, och nysa och gråta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0