skyller på internetet..

skyller på internetet ... det är jätte konstigt och funkar ej, snart kommer nytt. nu sitter jag på semlans internet.

Idag träna jag för sofia  och med en annan tjej. Gick superbra!! hoppa bana med trippelbarr( länge sen, men jalle älskar stora breda trippisar)3 komb , räcke oxer räcke,   2 galoppsprång 1 galoppsprån..
tränade inför lördag. då de är uttagning till östgöt teamet.. men hoppa ca 40-45 språng idag.. jalle rev en gång bara.. inget annat.. och det var verkligen mitt fel!! gjorde samma misstag som jag gjorde i 110 mantorp förra året.. men man ska inte lägga stor vikt på det.. har världens bästa häst! ska lägga in en ritning på banan imorn!
och ska blogga mer...


eftersom att ja inte har ngra bra bilder på emilies data fick de bli en helt random på mig föraa sommaren.

piss


Kommentarer
Postat av: Amanda Dahlström

så underbart söt jämt!

2011-04-05 @ 19:53:26
URL: http://andyschamp.blogg.se/
Postat av: Amanda

Nemen tack vad glad jag blir fast det inte är sant:)<3

2011-04-05 @ 20:01:59
URL: http://giles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0