The ark

Igår red jag linn ute i en hage och greja massa, eller vi skulle hoppa över ett dike, och jalle hoppar ju direkt, men heltplöstligt vill inte terika hoppa dike ? så vi försökte få över henne i 15 min typ sen red hem hah! knäpphäst

Men senare på kvällen åkte ja linn frida och malin till norrköping och titta på the ark! Linn och jag stod nästlängstfram och behöll dom platserna även fast jobbiga tjocka människor försökte tränga sig före:)
Det var faktiskt så himla bra! Ola är ju linns ängel, så förra gången hängde jag med bara för att hänga med.. men då var dom så jävla bra så den här gången ville jag verkligen med och dom var grymma!!!:)
efteråt vänta jag och linn i 2 timmar på dem, och då kom de ut! så snacka med ola salo typ i 20-30 min ? eller de var ju inte bara vi som snacka, några mer hha!

Lyckliga tjejer!



och the ark konserten förra året:


Detta fick jag hemifrån konserten:

Enskitbra sista upplevelse(efterom dom ska sluta)
ett plektrum som jag fånga:D!
Träff med bandet!
Och en lycklig linn:)

kom hem halv 3 på natten till totte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0