tja tja bloggen

Heeeej!:D idag har det var ett underbar dag:D!!!
först skola.. men sen åke vi till stallet..
Jag fixade jalle och vi red till gärstaverken och klättra massa!! han fick skritta ner och uppför backarna ca 25 gånger coh trava 5 gånger och galoppera 2 gånger.. han va jätte lugn och fin:D sen när man ska rida hem blir han lite tagga och är mer i luften än på marken men de är okej! ar tvungen att rida in i ''ridhuset'' som inte längre är ett ridhus.. finns inget skal kvar:) men jalle gick in så fint och låtssades va en g p häst.
Sen red vi vidare och han fick galoppera snaaabbt på fältet!
sen hem.
älskar älskar min jalle! vi har så roligt:):D

sen när jag kom hem så tog ja på mig löparbyxorna och tröjan sprang och sola solarium i stan för första gången i mitt liv.. långtråkig, låg och sjööng och prata med mig själv hela tiden. kunde inte ligga rakt heller får då sprängdes min onda rygg. vet fan inte vad jag gör snart. opererar bort knölen själv ..
sen hem igen! hurtig.. ska börja springa varje dag nu.. börjar med 3 km och om en månad blire 5 km.
gött!!

Blev brun på kroppen men aktade ansiktet , kanske jag blir lika brun som i sommras:Dom emilie tvingar med mig ngn mer gång så;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0