träning

Idag tränade jag ju för sofia! och jag har fått en ny favvotränare!!! ska börja regelbundet för henne nu, nästa gång på torsdag nästa vecka privat igen! det är vääärt alla pengar. för hon är grymt duktig, så fort hon säger hur man ska göra så blev det rätt.
vi tränade på olika linjer idag, och jalle var super duktig!!
sofia tyckte att han var väldigt lätt att lära och att han förstod bra och var arbetsvillig och att han fick fina runda språng  och hon tyckte vi var duktiga:D
bästa tränaren helt klart.
sen så ska ja teta en ny nosgrimma, ska visa en bild på den. den är bra för kännsliga hästar med kännsligare munnar , den nosgrimman trycker inte ngting.så de blir att införskaffa :)
lägger inte några filmer, också en bild på de olika vägarna.
här är de olika övningarna, linjerna jag red. rödprick =start
3an gick as bra också, fast den va svår! alla vägarna var lite luriga:)


först värmde vi upp på de lite högre räcket närmast hit. sen började vi med den här övningen överst.
här under är en annan linje


här är en linje o kombination, vet inte om de räknas som 3 komb.


Kommentarer
Postat av: ellen n

Fan vadd snygg ponny du har! det ser så himla lätt ut när den hoppar! :) läser din blogg dagligen och tycker den är jätte intressan! kram ellen

2011-03-10 @ 21:47:44
Postat av: amanda

Hej! tack så jätte mycket:D ja , jalle börjar inte ta i förs de blir 110 elelr typ på lb oxrar, han kan nog hoppa hur högt som hellst bara jag har is i magen:D! kul att höra:)

2011-03-11 @ 09:53:16
URL: http://giles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0